Poniższe zalecenia należy przekazać wszystkim swoim klientom lub odbiorcom, którym dostarczają Państwo towary albo kosztowności korzystając z usług firmy ekspresowych przesyłek kurierskich Venipak.

  1. Kurier obsługuje nie tylko Państwa przedsiębiorstwo, dlatego przesyłki od kuriera należy starać się przyjąć w najkrótszym możliwym terminie.
  2. Po przyjęciu przesyłki nie należy dokonywać pokwitowania na P.O.D. (dokumencie potwierdzającym dostawę przesyłki) do momentu dokonania oceny wyglądu zewnętrznego wszystkich opakowań.
  3. Po przyjęciu przesyłki dokonać pokwitowania na P.O.D. należy dopiero po przekonaniu się, że liczba przesyłek wskazana w dokumencie odpowiada liczbie dostarczonych Państwu opakowań.
  4. Paleta owinięta folią do pakowania odpowiada jednemu opakowaniu.
  5. W wypadku wykrycia uszkodzeń zewnętrznych opakowania (podarty albo spłaszczony karton, odklejona taśma klejąca, wykorzystana zwykła taśma klejąca, chociaż wiadomo Państwu, że powinna była mieć logo itp.) albo niezgodności liczby opakowań, koniecznie należy dokonać adnotacji na P.O,D, albo odmówić przyjęcia przesyłki (opakowania).
  6. Nie należy otwierać opakowań do momentu pokwitowania na P.O.D. Kurier ponosi odpowiedzialność wyłącznie za opakowanie, nie zaś za wartościowe przedmioty znajdujące się wewnątrz opakowania.
  7. Za zawartość opakowania odpowiedzialny jest nadawca przesyłki, dlatego po zauważeniu niedoboru towarów lub wartościowych przedmiotów, należy zwracać się do przedsiębiorstwa nadającego przesyłkę.