Login klienta
Korzyści dla Ciebie:
- Usługa strefy czasowej zapewnia dostawę przesyłek w przedziale czasowym, jak również dostawę w sobotę. Umożliwia to Odbiorcy wcześniejsze otrzymanie przesyłek oraz planowanie swojego czasu.
- Informowanie odbiorcy zawczasu oraz wiadomość od kuriera umożliwiają, po kontakcie z kurierem, poznanie czasu dostawy przesyłki.
- C.O.D. Usługa – możliwość elastycznego rozliczenia się dla Twojego odbiorcy, z kolei dla Ciebie, jako Nadawcy, uniknięcia niewypłacalnych klientów oraz odroczonych płatności.
- Interfejsy sklepów elektronicznych pozwolą łatwo i szybko przenieść dane odbiorców do systemu Venipak oraz automatycznie zarejestrować przesyłki i wygenerować etykiety przesyłek.
Strefy czasowe
Dostawa następnego dnia na terenie całej Polski.
Dostawa przesyłek międzynarodowych w usłudze economy w terminie 4 – 7 dni do 41 krajów.
Informowanie odbiorcy zawczasu o dostawie przesyłki
Rano wysyła się list elektroniczny w sprawie dostawy przesyłki. Przed dostarczeniem przesyłki kurier dzwoni do odbiorcy.
Pobranie pieniędzy za towary
Pobranie pieniędzy za towary (C.O.D) – pobranie wskazanej kwoty pieniężnej w gotówce albo płacąc kartą podczas dostarczania przesyłek.
Spawozdania o przesyłkach i C.O.D.
Dane wszystkich przesyłek zostają zachowane w systemie, dlatego umożliwiamy śledzenie i analizę przepływu swoich towarów według miast, odbiorców, wagi i innych parametrów. W sprawozdaniach w czasie bieżącym można śledzić, ile wynosi kwota za skorzystanie z usług Venipak.
Interfejsy sklepów internetowych
W celu uproszczenia procesu integracji sklepów elektronicznych oraz zapewnienia Waszym klientom niezawodnego doświadczenia w zakresie zakupów, Venipak przygotował wtyczki do wysyłki dla najpopularniejszych platform handlu elektronicznego. Wtyczki są uniwersalne i przystosowane dla wszystkich trzech krajów bałtyckich, w których Venipak świadczy usługi dostarczania paczek.
Wtyczki do wysyłki Venipak zapewniają:
- Łatwą integrację z systemem przesyłek Venipak;
- Łatwą konfigurację oraz zmianę ustawień;
- Elastyczny wybór ceny dostawy oraz maksymalnych zakresów wagowych
- Automatyczną rejestrację przesyłek oraz wezwanie kuriera;
- Wydruk manifestów oraz naklejek na paczki bezpośrednio z panelu zarządzania platformą handlu elektronicznego;
- Adaptację usług dostawy do potrzeb Twoich i Twoich klientów;
- Intuicyjny wybór sposobu dostawy w koszyku;
- Najbliższy punkt Pickup albo paczkomat nabywca może znaleźć oraz wybrać na interaktywnej mapie.
Download WooCommerce module here (documentation).
Download OpenCart module here (documentation).
Download Shopify module here (documentation, video demo).
If you have any further questions regarding WooCommerce, OpenCart, Shopify, please contact the module developers by phone +370 600 87675 or by e-mail akadrama@venipak.com
Download Magento module here
(documentation Magento 2.x, Megento 2.x COD)
Download Prestashop module here (documentation)
If you have any further questions regarding Magento, PrestaShop please contact the module developers by e-mail support@mijora.lt.