Login klienta
Odp.: Kurierzy dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku, w godz. od 8 do 17. Godzina dostarczenia przesyłki jest uzależniona od tego, w którym miejscu obsługiwanej przez kuriera trasy znajduje się adresat. Żeby poznać dokładniejszą godzinę dostawy przesyłki, należy zwracać się tu: https://venipak.pl/lacznosc/.
Odp.: Adres dostawy przesyłki zostaje zmieniony następnego dnia roboczego po wręczeniu przesyłki kierowcy. W takim wypadku dostawa przesyłki zostaje opóźniona o 1 dzień. Nowy adres można przysłać nam na adres e-mail helpdesk.lt@venipak.com albo zgłosić dzwoniąc pod ogólny numer telefonu 870055221.
Odp.: Klient mający umowę z Venipak może zarejestrować wysyłkę logując się na swoje konto venipak. Przede wszystkim rejestrowane są etykiety i tworzona nowa lista przesyłek (Zarejestruj przesyłki -> Nowe nadanie przesyłki-> Stwórz nową -> Nowa przesyłka). Po spakowaniu przesyłek i przygotowaniu dokumentów przesyłki (naklejeniu etykiet oraz wydrukowaniu listy przesyłek) dokonuje się wezwania kuriera (Wezwij kuriera -> Nowe wezwanie).
Klient nie posiadający umowy może zarejestrować zamówienie na naszej stronie internetowej w części samoobsługowej Venipak Fast https://fast.venipak.com/, dzwoniąc pod ogólny numer telefonu 870055221 albo pisząc pod adres e-mail helpdesk.lt@venipak.com.
Odp.: Drogę przesyłki można śledzić na stronie internetowej https://venipak.pl/informacje-o-sledzeniu/ wpisując numer przesyłki/paczki.
Odp.: Klient mający umowę z Venipak może złożyć reklamację logując się do swojego konta venipak (Sprawozdania-> Sprawozdanie z reklamacji-> Złóż reklamację). Klient nie posiadający umowy powinien wypełnić formularz reklamacji, który można pobrać tu: „Formularz składania reklamacji“ https://venipak.pl/en/shipping-policy/.
Odp.: Żeby podpisać umowę z VENIPAK LIETUVA, poznać warunki transportowania przesyłek oraz otrzymać cennik, prosimy zwracać się do Działu sprzedaży korzystając z podanych kontaktów: Asta Morkūnaitė (asta.morkunaite@venipak.com, +37061473241).
Odp.: Klient, żeby zapewnić bezpieczne transportowanie swojej przesyłki jest zobowiązany zapoznać się z Przepisami pakowania przesyłek Venipak, które są dostępne tu: https://venipak.pl/przepisy-dotyczace-pakowania/
Odp.: Dostawa przesyłek oraz ich przyjmowanie jest odtąd możliwe na całym świecie. Więcej informacji można uzyskać u menedżera obsługującego Państwa przedsiębiorstwo albo pod adresem e-mail global@venipak.com.
Odp.: Dokonać odbioru paczki z punktu pick up można w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania kodu odbioru w wiadomości sms. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć tu: https://venipak.pl/produkty-i-uslugi/punkty-przesylek-pickup/.