Tempo wzrostu Grupy Venipak jest coraz wyższe: przychody za I kwartał 2021 roku wzrosły o 36% w porównaniu z tym samym kwartałem ubiegłego roku.
Przychody Venipak, międzynarodowej grupy firm zajmujących się dostarczaniem przesyłek, wzrosły w I kwartale o 36%, z 8,48 do 11,54 mln euro.
„Na początku tego roku, wzrost przychodów Venipak Group był napędzany przez rosnące zaufanie naszych klientów. Wysoki poziom satysfakcji klienta oraz dostawa następnego dnia w krajach bałtyckich były kluczowymi czynnikami, które doprowadziły do podwojenia liczby prywatnych klientów” – powiedział Justas Šablinskas, CEO Venipak Group.
Do zeszłego roku firma świadczyła usługi kurierskie głównie dla klientów biznesowych. Po wybuchu pandemii Venipak dokonał zmian w strategii i skupił się na prywatnych klientach e-commerce. Šablinskas ma nadzieję, że wzrost w tym sektorze utrzyma się również w przyszłości.
„Strategicznym celem naszej spółki na ten rok i 2022 jest zwiększenie wydatków koszyka klientów i dalsze zwiększanie udziału naszych klientów biznesowych” – powiedział Šablinskas.
Pod koniec kwietnia Venipak uruchomił dwie nowe usługi – zwroty przesyłek z branży e-commerce oraz fracht lotniczy.
„Mamy nadzieję, że transport przesyłek drogą lotniczą przyczyni się do jeszcze szybszego rozwoju naszej grupy firm. Już teraz oferujemy regularne dostawy do/z Szanghaju i Hong Kongu, a dostawy z/do Chicago i Miami rozpoczną się w najbliższych tygodniach” – powiedział Šablinskas.
Venipak Group działa nie tylko w krajach bałtyckich, ale również w Polsce, Niemczech, Chinach i USA.